Ամփոփվեցին Ամերիաբանկի խաղարկությունների արդյունքները. MyAmeria-ի անակնկալները շարունակվելու են
Աջակցիր «Ա1+»-ինԱմերիաբանկն ուղիղ եթերի ընթացքում ամփոփեց միանգամից 3 խաղարկություն. 15 հաջողակ ստացավ Doing Digital ֆորումի տոմսեր, իսկ Digitec-ի ընթացքում A Space տաղավարի այցելուներից 2-ը` IPhone 14 Pro Max և Apple Watch 8:
MyAmeria-ի այն օգտատերերը, որոնք մինչև մարտի 25-ը հավելվածում ստեղծել էին «Doing Digital» թեմայով հաղորդագրություն, պատահականության սկզբունքով դարձան գովազդային վիճակախաղի հաղթող` ստանալով ապրիլի 5-ին Հայաստանում կայանալիք Doing Digital Ֆորումին մասնակցելու հնարավորություն: Ամերիաբանկը Ֆորումի համակազամակերպիչն է, հիմնադիր-կազմակերպիչը` SPRING PR-ը:
Հաջորդ երկու խաղարկությունների հաղթողները Digitec-ի ընթացքում այցելել էինք A Space տաղավար:
«MyAmeria-ից Digitec» խաղարկությանը մասնակցելու համար անհրաժեշտ էր էքսպոյի ընթացքում գրանցվել տաղավարում և մինչև մարտի 25-ը կատարել մեկ գործարք MyAmeria հավելվածի միջոցով: Իսկ «Ես A Space-ում» խաղարկության համար պետք էր լուսանկարվել տաղավարում և այն հրապարակել Instagram-ում` պահպանելով մրցույթի կանոնները»,- ասում է Ամերիաբանկի Պրոդուկտային մարքեթինգի բաժնի ղեկավար Արմինե Մարգարովան:
Ամերիաբանկի անակնկալները սկսվել էին դեռ նախորդ տարի: Մասնավորապես, MyAmeria-ի 19 օգտատեր մասնակցեց Կատարում անցկացված ՖԻՖԱ-ի Աշխարհի գավաթի խաղերին: Եվս մեկ հաջողակ հաճախորդ դարձավ Volkswagen ID.4 էլեկտրամոբիլի խաղարկության հաղթող:
«Առաջիկայում MyAmeria հավելվածի օգտատերերին սպասվում են էլ ավելի հետաքրքիր անակնկալներ: Պարզապես պետք է լինել ավելի digital, այսինքն` առօրյա գործարքները կատարել MyAmeria-ի միջոցով»,- եզրափակում է Արմինե Մարգարովան:
Մանրամասները` տեսանյութում:
«Ամերիաբանկ» ՓԲԸ
Ամերիաբանկը ֆինանսական և տեխնոլոգիական առաջատար հաստատություն է, ՀՀ տնտեսական ոլորտի նշանակալի դերակատարներից մեկը, որի ակտիվները գերազանցում են 1 տրիլիոն ՀՀ դրամը: Ընթանալով թվայնացման ճանապարհով` Բանկը ներդրել է մի շարք նորարար ծրագրեր ու հարթակներ և շարունակում է կատարելագործել դրանք` ձևավորելով մարդու տարատեսակ կարիքների բավարարմանն ուղղված, դինամիկ զարգացող ֆինանսա-տեխնոլոգիական միջավայր:
Ամերիան առաջինը Հայաստանում ստեղծել է էկոհամակարգեր ՓՄՁ-ների և անհատների համար` ապահովելով հասանելիություն բանկային և ոչ բանկային մի շարք ծառայությունների մեկ պատուհանի սկզբունքով` Estate.ameriabank.am, Automarket.ameriabank.am, Business.ameriabank.am:
Լինելով հաճախորդամետ` Ամերիան ձգտում է ժամանակակից թվային աշխարհում ապահովել սպասարկման բարձր որակ` վստահելի և անվտանգ միջավայրում առաջարկելով կյանքի որակը բարելավելու ամբողջական լուծումներ:
Բանկը վերահսկվում է ՀՀ կենտրոնական բանկի կողմից: