Բացել լրահոսը Փակել լրահոսը
A A
Հասարակություն

Պատերազմից հետո դիզայներն իտալական բրենդը ընդլայնել է Հայաստանում

Իտալիայում ունենալով գործունեություն ծավալելու գայթակղիչ հնարավորություններ՝  երիտասարդ ոճաբան Իրինա Երիցյանը որոշել է գալ հայրենիք և իր գիտելիքներն ու աշխատանքային փորձը կիրառել  նաեւ Հայաստանում:

Նա կրթություն է ստացել Իտալիայում: Սովորել է Վիեննայում և Միլանի Istituto Marangoni-ում՝ (FASHION AND LUXURY Brand Management) ստանալով նորաձևության և բրենդի կառավարման մասնագիտություն, ապա ուսումը շարունակել է EXTRA DESIGN բաժնում: Մարքեթինգի կառավարման մագիստրոսի կոչում է ստացել IBS Budapest-ում:

Իրինան  եկել է մեր երկրի համար ամենադժվար օրերին, երբ  տարածվում էր կորոնավիրուսը և տնտեսությունը անկում էր ապրում: Այդ բարդ ու ծանր օրերին Իրինան մտածում էր՝ ինչպես սեփական բիզնեսը զարգացնել Հայաստանում և այստեղ ծավալել գործունեություն, համավարակին հաջորդեց Արցախյան պատերազմը:

Պատերազմից ամիսներ անց նա որոշեց Երևանում ընդլայնել 2015 թ. Իտալիայի Միլան քաղաքում իր հիմնադրած Yerishi-ի բրենդը և այստեղ բացեց իր ոճային պայուսակների ու հագուստի խանութ-սրահը:

«Այս պատերազմը ցնցեց յուրաքանչյուր հայի, շատերը կորցրեցին իրենց հայրերին, որդիներին, եղբայրներին, պատերազմում զոհվեց նաև իմ զարմիկը: Կորստի ցավը ծանր է, սակայն պետք է ուժ գտնել ոտքի կանգնելու և ապրելու համար: Մեր հայրենիքին ամեն մեկս մեր գործով պիտի օգնենք: Համավարակից և պատերազմից հետո շատ դժվար է նոր բան ստեղծել այստեղ, բայց մենք պարտավոր ենք դա անել»,- ասում է Իրինան:

Իրինայի նպատակը հայ կնոջը պարզապես ոճային հագուստ հագցնելը չէ: Yerishi-ի առանձնահատկություններից մեկն այն է, որ այստեղ ոճաբանն օգնում է Ձեզ ստեղծել  ձեր սեփական ոճը կամ ավելի արտահայտիչ դարձնել այն: Պայուսակների ու հագուստի դիզայներական լուծումները ամբողջությամբ Իրինայի  գաղափարիներն են: Նրա  ստեղծած յուրահատուկ, գունեղ ու չկրկնվող ապրանքանիշի գլխավոր առաձնահատկությունը բարձր որակն է` բնական կաշի և որակյալ կտորներ: