Բացել լրահոսը Փակել լրահոսը
A A

Բեռնաշրջանառությունը նվազել է 1,7%-ով. ՀԿԵ

Տնտեսություն
1136bd320b747f8a78d3caacb90152ba

«Հարավկովկասյան երկաթուղի» ՓԲԸ գլխավոր տնօրեն Սերգեյ Վալկոն մասնակցում է ԱՊՀ երկրների Երկաթուղային տրանսպորտի խորհրդի 63-րդ նիստին, որն անցնում է նոյեմբերի 4-5-ին Ուզբեկստանի մայրաքաղաք Տաշքենդում: Նոյեմբերի 4-ին նիստի մասնակիցները մեկ րոպե լռությամ հարգեցին Եգիպտոսում ավիավթարի ժամանակ զոհվածների հիշատակը, ինչից հետո ողջույնի խոսքով հանդես եկավ Խորհրդի նախագահ, «Ռուսական երկաթուղիներ» ԲԲԸ նախագահ Օլեգ Բելոզյորովը: Նա նշեց, որ 23 տարիների ընթացքում Խորհուրդը դարձել է նախկին խորհրդային երկրների ամենաարդյունավետ գործող միջպետական կառույցներից մեկը: - Այս տարիների ընթացքում երկաթուղիների միասնական տեխնոլոգիական և տեղեկատվական տարածքի պահպանմանն ուղղված հսկայական աշխատանք է կատարվել: Խորհրդի օրակարգում մշտապես քննարկվում են երկաթուղային տրանսպորտի ոլորտում միջազգային համագործակցությանը վերաբերվող ակտուալ հարցեր, որոնց լուծումն ապահովում է միջազգային տրանսպորտային և տնտեսական կապերի հուսալիությունը, - ասաց Օլեգ Բելոզյորովը: Խորհրդի նախագահը նաև ամփոփեց 2015 թվականի 9 ամիսների ընթացքում կատարված աշխատանքի արդյունքները: Նրա խոսքերով, փոխադրվել է 1,4 մլրդ տոննա բեռ, ինչը 1,5%-ով գերազանցում է նախատեսված ցուցանիշը: - Ցավոք սրտի, միջազգային ճգնաժամը պահպանում է իր նեգատիվ ազդեցությունը մեր երկրների երկաթուղային տրանսպորտի վրա: Այդ պատճառով բեռնաշրջանառությունը նվազել է 1,7%-ով, - նշեց Բելոզյորովը: Իսկ կոնտեյներային բեռնափոխադրումների ծավալը 2015 թվականի 9 ամիսների ընթացում՝ նախորդ տարվա նույն ժամանակահատվածի հետ համեմատ, կրճատվել է 6%-ով՝ կազմելով 20 մլն տոննա: «ՌԵ» նախագահի խոսքերով, Խորհրդի անդամ երկրները բազմաթիվ համատեղ նախագծեր են իրականացնում: Այդ նախագծերից մեկն էլ Բելառուսի, Ռուսաստանի և Ղազախստանի երկաթուղիների կողմից ստեղծվող «Միասնական տրանսպորտալոգիստիկ ընկերության» ձևավորումն է: 2015 թվականին կավարտվի ընկերության կանոնադրական կապիտալի համալրումը և աշխատանքի տեխնոլոգիայի համաձայնեցումը: - Մեր գործողությունների շնորհիվ արդեն էապես աճել են փոխադրումներ Չինաստան-Եվրոպա ուղղությունով: Այսպես Դոստիկ (Ղազախստան) – Բրեստ (Բելառուս) և Զաբայկալսկ (Ռուսաստան) – Բրեստ ուղղություններով 2015 թվականի 9 ամիսների ընթացում տարանցիկ կոնտեյներային բեռնափոխադրումներն աճել են 2 անգամ, - ասաց նա: Միջազգային ուղևորափոխադրումների անկման պատճառ, Օլեգ Բելոզյորովի կարծիքով, հանդիսանում է երկաթուղային տրանսպորտի ոչ բավարար մրցունակությունը և այս հարցը լրացուցիչ քննարկումների կարիք ունի: 2015 թվականի հունվար-սեպտեմբերին միջազգային հաղորդակցությունում փոխադրվել է 14,8 մլն ուղևոր, ինչը նախորդ տարվա նույն ժամանակահատվածի ցուցանիշի 64% է կազմում: Բացի Հայաստանից, Խորհրդի աշխատանքներին մասնակցում են Բելառուսի, Ռուսաստանի, Ղազախստանի, Ղրղզստանի, Մոլդովայի, Տաջիկստանի, Ուզբեկստանի, Ուկրաինայի և Ադրբեջանի երկաթուղային վարչությունների, ինչպես նաև ասոցացված անդամների՝ Վրաստանի, Լատվիայի, Բուլղարիայի և Ֆինլանդիայի երկաթուղիների ներկայացուցիչները: